уторак, 4. октобар 2011.

Prvi tviter mačak


Pre neki dan usvojila sam mačka starog tek 6 nedelja. Poznata sam mačkarka i već godinama mi je kuća puna ovih pufnastih loptica. Nikada previše nisam razmišljala o imenima  i svaki put bi se mačka zvala slčno…Cica, Cicko, Cile, Ciki, Cicka…i još nekoliko varijacija na ovu temu.


Međutim, ovaj mačak je poseban i meni neobično važan. Zašto? On je baš onakav kakvog sam želela, pirgav i muški blentav. Nisam ga našla na ulici, kao skoro sve moje dosadašnje mace, već sam ga uzela od drugarice, koja voli mačke. Čekala sam na svog mačka duže od mesec dana, da poraste dovoljno, da možemo da ga odvojimo od mame.

Iste večeri kada je stigao, doživeo je veliku traumu. Već uznemiren odlaskom iz kuće i vožnjom kolima otrgao mi se iz ruku ispred zgrade, umalo su ga pregazila kola, a onda je naleteo na psa. Trčali smo za njim i pas i ja, srce mi se spustilo u petu, al sam uspela da ga stignem prva. Trebalo nam je četiri sata da ponovo uspostavimo komunikaciju. Prišao mi je zahvaljujući zvuku koji prati u twit deck-u notifikacije. Curiosity kill the cat, ili je napravi prijateljem. Odluka je tad bila jednostavna - moji dragi tviterasi predložice ime. Pokrenula sam #dajtemackuime i stavila njegovu fotku.

Ubrzo su se javili mnogi tviteraši koji su predlagali razna imena. Predloge su dali Eniac, SarcheZmajce, luxapan, AlmightyWatashy, Aniksy, pazthegreat, HogarBg, Newmarko, dukins, OrganVlasti, slobicakandic, Stewieofhonor i drugi, izvinjavam se ako sam nekog zaboravila.

Izabrala sam nekoliko imena, na koja je mačak reagovao podizanjem glave i mrdanjem ušima.

Naša draga @Aurorans mi je pomogla da napravim twitpoll.

Epilog. Više od 500pregleda strane i preko 70 glasanja…a macak se većinom glasova prijatelja sa Twittera i FB od sada zove Toza.

Ime je predložila moja draga @aniksy sa kojom ćemo Toza i ja ovih dana popiti kafu…

Pozdav iz veselog Tozinog doma

2 коментара:

  1. Toza je presladak :) I ja sam glasala za to ime ;)

    ОдговориИзбриши
  2. od kako mu dadose ime Toza...postade pravi vampir. Sva sam izgrebana, samo skace okolo i pravi haos...e da i ne spava nocu. Uopste...Al obozavam ga :)

    ОдговориИзбриши